St. Hippolyt Sverige AB

Pressmeddelande   •   Jul 01, 2013 05:28 CEST

Glyx-Lobs

Tillskott sfoder till hästar

Är som de välkända Lobs, mycket välsmakande för hästen, även om innehållet av socker

och stärkelse är reducerad.

- stärkelse- och sockerreducerad

- lämpligt till allergiker

- välsmakande och hälsosam

- praktisk tärningsform

Foderrådgivning Fodret, som är baserat på krydd- och läkeörter, vänder sig till alla kategorier av hästar – från sällskapsponnyn till tävlingshästar på elitnivå. Korrekt användning av de olika fodersorterna, rådgivning om och sammansättning av en optimal fodring till varje häst är en central del av den service, St. Hippolyt erbjuder sina kunder. St Hippolyt Danmark A/S och St. Hippolyt Sverige A...B erbjuder kostnadsfri foderrådgivning, där företagets foderkonsulenter – veterinärer och agronomer – ger vägledning och kunnig hjälp vid konkreta problem. Om du har frågor om din häst eller är tveksam på vilket foder du ska använda, är du mycket välkommen att kontakta oss. Otaliga problem kan förebyggas eller avhjälpas, om fodringen tillrättaläggs efter hästens behov. Här kan vår veterinärtjänst vara en värdefull hjälp. Vi samarbetar med både danska och utländska forskningsinstitut, och vår rådgivning är därför alltid baserad på den senaste forskningen om hästfoder.