Easton Golf

GO Golf följer Jens Dantorp och Europatouren från insidan

Pressmeddelande   •   Feb 13, 2014 12:08 CET

Researrangören GO Golf inleder samarbete med Jens Dantorp. Under 2014 kommer GO Golf följa Europatourspelaren Jens Dantorps första år på touren och hans strävan efter att slå igenom internationellt och bli en av de etablerade spelarna på touren.

-GO Golf är glada över att få stötta och ta del av Jens satsning. Genom samarbetet kommer våra kunder få chansen att få följa en tourspelares vardag och på nära håll få inblick i hur tufft det är att ta sig till toppen, säger Karolina Björkander, Division Manager på GO Golf. -Jens befinner sig ständigt på resande fot på fantastiska golfanläggningar runt om i världen. Vi hoppas så klart att våra kunder blir lite extra ressugna av detta, fortsätter Karolina Björkander.

Just nu befinner sig Jens i Sydafrika där Africa Open inleds idag.

-Samarbetet med GO Golf betyder mycket för mig. Som nytt ansikte på touren är det bra med publicitet som kan leda till ytterligare samarbeten, vilket har stor betydelse för att kunna leva på sin golf. Jag hoppas dessutom att jag kan inspirera folk som följer mig och att de kan ha lika roligt med golfen som jag har, säger Jens Dantorp.

För mer information:
Karolina Björkander
karolina@gogolf.se
040 – 240 220

Jens Dantorp
jens@jensdantorp.com

Om Jens Dantorp

Jens Dantorp är en tävlingsinriktad 24-åring som varit proffs sedan 2008. Han började spela golf som 11-åring och spelar idag för PGA of Sweden National. 2014 är första året på Europatouren efter några år på Challengetouren och Nordiska Ligan. http://jensdantorp.com.

Om GO Golf

GO Golf är en del av Easton Travel AB och startades 2013. Företaget erbjuder golfresor på kundens villkor och skräddarsyr resor till individer och grupper till destinationer i hela världen. GO Golf erbjuder även färdiga paket till väl utvalda resmål till bland annat Brittiska öarna, Litauen och Portugal. www.gogolf.se