Gococo AB

Gococo garanterar leverans innan jul!

Pressmeddelande   •   Dec 19, 2011 21:17 CET

Nu är det dags för sista och 4:e advents erbjudande och det gör vi med dunder och brak! Vid beställning över 500 kr från Gococos hemsida så får du en gratisprodukt upp till 155 kr och gratis frakt!

Vill du vara säker på att hinna få din order innan julafton så är sista beställningsdagen den 21:e december. Vi hjälper gärna till med inslagning och personliga meddelanden om du vill skicka iväg en present till nära och kära.

För att ta del av erbjudandet skriv in önskad produkt i kommentarsfältet i kassan.
Erbjudandet gäller till och med 20111221 och kan ej kombineras med andra erbjudanden eller rabatter.

Visste du, för att kroppen ska fungera som bäst krävs energi i form av mat och vatten, så att hjärtat kan pumpa, musklerna utföra arbete och hjärnan fungera. Den mesta energin, ca 70 %, går åt för att kroppen ska hålla den inre kroppstemperaturen. Se därför till att klä dig rätt så att du kan lägga energi på andra saker än att behålla din kroppsvärme!

Glöm inte att Gilla oss på facebook om du vill ta del av vad som händer inom Gococo och ta del av erbjudanden! Vi på Gococo önskar dig och din familj en riktigt mysig julhelg och vi hoppas att tomten kommer med många varma och sköna strumpor till er!

God Jul!

Önskar Gococo - Annie, Linnéa och Lotta