AB Skånefabriken

God jul & Gott nytt år!

Pressmeddelande   •   Dec 18, 2015 15:38 CET

God jul och gott nytt år till er alla och ett stort tack för året som gått!

Under det här året har mycket hänt på Skånefabriken. Vi har arbetat med stora och utmanande projekt som har gett oss värdefull erfarenhet och vi är tacksamma för allt förtroende vi har fått i de olika projekten. Vi har också haft glädjen att välkomna nya kollegor till teamet, både på kontoret och ute på fältet. Dessutom har vi lanserat en ny hemsida som vi hoppas både inspirerar och på ett enkelt och användarvänligt sätt guidar er besökare så att ni lätt hittar det ni söker.

Vi på Skånefabriken ser fram emot ett spännande nytt år med en massa nyheter. Vi kommer fortsätta med att ständigt förbättra och utveckla vår service och rådgivning, både personlig rådgivning och på hemsidan. I början av nästa år kommer vi dessutom att lansera nya produkter, samarbetspartners och informera er om andra spännande förändringar inom företaget... men mer om detta efter en välbehövlig julledighet!

Vi har öppet 21-23/12 samt 28-30/12 men ni når oss som vanligt på info@skanefabriken.se där vi svarar så snart vi har möjlighet.

God jul på er!

Med vänliga hälsningar,
Teamet på Skånefabriken

Skånefabriken rekommenderar och levererar produkter över hela Sverige