Bee Media Publishing

Gör ditt barn (eller dig själv) till stjärna i jul!

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2009 10:34 CET

Små och stora julstjärnor kan nu enkelt få utlopp för sin eventuella önskan att stå i händelsernas centrum. I personliga julkort och barnböcker, där du med hjälp av att ladda upp en egen bild blir till huvudperson, får du stråla för hur många du vill.

Från och med idag kan både vuxna och barn bli till huvudpersoner i skräddarsydda julkort. Korten finns att skicka från webb-adressen julkortsverkstan.se och är illustrerade av duktiga Greta Edlund. Välj mellan tre fantastiska motiv och stå i rampljuset så mycket du vill – det är helt kostnadsfritt.

Passa också på att göra ditt barn till stjärna i sin alldeles egna bok när du är i farten. Det lilla barnboksförlaget Beebook.se tillverkar just skräddarsydda barnböcker med hjälp av en personlig ansiktsbild, barnets namn samt din personliga dedikation i inledningen. Beebook firar jul med att under december månad skänka 10% av sin totala bokförsäljning till Stiftelsen för Astrid Lindgrens Barnsjukhus.

- Barn älskar att titta på bilder av sig själv, på mamma och pappa, vänner och bekanta. Beebook ger inte bara en personlig upplevelse för stunden, det blir också ett sätt att dokumentera minnet av upplevelsen, säger Niklas Olsson på Beebook.

För mer information, bilder eller smakprov; kontakta gärna

Pernilla Johansson, kommunikationsansvarig

Tel:             072-200 3313

E-post: pernilla.johansson@beebook.se

Eller

Niklas Olsson, produkt och marknad

Tel:             073-312 7112

E-post:             niklas.olsson@beebook.se

Se även: www.beebook.se och www.beemedia.se

Bee Media Publishing som äger Beebook är ett nystartat och nyskapande förlag med fokus på personliga upplevelser för barn genom framställning av unika bokexemplar. Tanken är att varje bok ska vara en kul eller spännande upplevelse för barnen. Målet är att en stor del av utbudet dessutom ska vara stimulerande och utvecklande på olika sätt. Bee Media Publishing ägs huvudsakligen av Firm Factory Network AB, Book on Demand Scandinavia AB, samt TV-profilen Peter Settman.