Amvina AB

Gör måltiderna roligare med Skip Hop!

Pressmeddelande   •   Aug 28, 2012 14:07 CEST

Skip Hop gör måltiderna roligare med Zoo Tallrikar och Zoo Haklappar med de bedårande djuren från  Zoo kollektionen.

Zoo Tallrikar är tillverkad i 100% melamin och förpackade med en skål och en tallrik. Tallriken är indelad i två sektioner för att separera maten och skålen är bra för gröt, flingor, soppa mm.
Zoo Tallrikar tål maskindisk.
Ca pris: 179 kr.

Matcha tallrikarna med Zoo Haklappar, så håller kläderna sig rena! Zoo Haklappar knäpps med kardborrband och kan rullas upp i sin egna insydda påse - perfekt vid resor eller förvaring.
Ca pris: 119 kr

Zoo Tallrikar och Zoo Haklappar finns i fem motiv: apa, bi, nyckelpiga, uggla och zebra.

Zoo Tallrikar och Zoo Haklappar är helt fri från BPA, ftalat och PVC.

För ytterligare information eller bilder, kontakta oss.
Tel 08-732 88 50 eller info@amvina.se
Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/skiphop.

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som säljer baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat BabyBlooms, Diono, Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Hippychick, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop och Walltastic.