POST-ART

Gör någon glad, ge bort ett presentkort

Pressmeddelande   •   Dec 19, 2011 07:11 CET

Har du bråttom, ont om tid? Då är ett presentkort lösningen. Porträttören Zigge Holmgren erbjuder sina kunder presentkortsmöjligheten. Att få ett personligt porträtt är dessutom en rolig och annorlunda gåva.

Presentkorten passar också bra in i hans porträttkoncept som bygger på att mottagaren själv är med och påverkar sitt porträtt. Nytt för i år är STONEFACE 3D, ett innovativt koncept där porträttet är en skulptur skapat utifrån ett foto.

Presentkorten är i sin personliga utformning som ett litet konstverk i sig, unikt printat till kunden på vackert papper och i ett snyggt kuvertt.

En garanterat personlig julklapp!

För mer information välkommen till ateljén på Norra Kyrkogatan 20E i Visby eller in i ateljén på nätet.

Zigge Holmgren

Norra Kyrkogatan 20E 62155 Visby

Tel: 0498 - 212320 mob: 0709 529 951

Mejl: info@post-art.se

POST-ART Pressbilder

POST-ART på facebook

STONEFACE på facebook

POST-ART är konstnären Zigge Holmgrens lilla företag, inriktningen är porträtt. Basen är klassiska porträtt, utformade med digitala penslar som pigmentprintas med Giclée Fine Art teknik på högklassig canvas. Inom porträttkonceptet inryms också DNA ART - LIP ART - BABY-ART, där de inre och yttre avtryck görs till dekorativ konst.

"Ett porträtt lyfter en människa ur vardagen. Det är en form av magi"

POST-ART på facebook  och  DNA ART - LIP ART - BABY-ART på facebook