Amazingsmile Scandinavia AB

Gör som Ola Rapace och blek tänderna hos oss på Amazing smile och få ett leende som en hollywoodstjärna!

Pressmeddelande  •  2012-05-01 12:11 CEST

Skinande vita tänder på en lunchrast? Det är faktiskt möjligt! Vi använder oss av en plasmateknink som alltid utförs av certifierad personal. Tandblekning med plasmateknologi(LED) är en bekväm och skonsam behandling. Den utförs alltid av certifierad personal och våra produkter är medicintekniskt CE-märkta.

Gör som Ola Rapace, vår trognaste kund! Vi vill ge alla samma möjlighet att få ett hollywood leende och ger alla erbjudandet 1495 kr en(1) person eller ta med dig någon(2) du tycker om för priset 1995 kr

Gå in och BOKA på vårt online system och få ett otroligt leende till sommarn!

MVH//Amazingsmile.se

Vi utför professionell Tandblekning och har även sajt för skönhetprodukter som vi har otroliga Deals på och även handplockat sortiment inom Mode. Gå in och Gilla oss på Facebook http://www.facebook.com/amazingstyle.se

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom