GoExcellent

GoExcellent tar over RiksTVs kundeservice

Pressmeddelande   •   Jul 05, 2013 08:31 CEST

- flytter inn i fine lokaler på Glommen Brygge i Fredrikstad

Det nordiske Contact Center-foretaket GoExcellent har inngått avtale med RiksTV om å ta over den operasjonelle driften av kundeservice. Oppdraget kommer til å sysselsette omkring 120 medarbeidere. GoExcellent har også inngått leieavtale med Aberdeen, og vil etablere sin virksomhet i fine lokaler på Glommen Brygge til høsten.

Med avtalen med RiksTV ekspanderer GoExcellent sin norske virksomhet, og starter nå en omfattende rekruttering av forskjellige kundeserviceroller, inkludert lederstillinger i fredrikstadområdet.

”Vi er både glade og stolte over at RiksTV har tillit til oss og vi ser frem til å etablere vår virksomhet Fredrikstad, der vi legger opp til en omfattende rekrutteringsprosess”, sier Terje Andreassen, administrerende direktør i GoExcellent.

Rekrutteringen vil bli håndtert i samarbeid med lokale rekrutteringsfirmaer samt via GoExcellents egne rekrutteringskanaler, blant annet Facebook.

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Terje Andreassen, CEO, +46 70 226 42 85, terje.andreassen@goexcellent.com

Om GoExcellent

GoExcellent Group er spesialisert i å drive contact center i Norden. Med mer enn 20 millioner kundekontakter hvert år, en omsetning på 90 MEUR, virksomhet på ni steder og ca. 2 000 medarbeidere på lønningslisten, har GoExcellent blitt en av Nordens ledende innenfor sitt område. Blant kundene finnes foretak som Canal Digital, Fortum, PlusTV, SL, RiksTV, Bonnier og Telia. Hovedkontoret ligger i Solna utenfor Stockholm, GoExcellents contact center finnes blant annet i København, Oslo, Helsingfors, Stockholm samt fem andre steder i Finland og Sverige. GoExcellent utvikler kontinuerlig sine medarbeideres kompetanse, teknologi og prosesser og bidrar gjennom dette til sine kunders fremgang.