Keybroker AB

Google rekryterar från Keybroker

Pressmeddelande   •   Apr 20, 2016 14:35 CEST

Daniel Källberg, COO på Keybroker, lämnar den idag den 20:e april sin tjänst på Keybroker för att istället tillträda en tjänst som Agency Manager på Google. Daniel har varit anställd på Keybroker sedan 2010 och COO sedan 2014.

- Daniel har gjort ett fantastiskt bra jobb under sina sex år och varit en drivande kraft i att utveckla Keybroker till den byrå vi är idag. Vi kommer alla att sakna honom här på kontoret som en trogen vän och ett bra bollplank. Samtidigt är det smickrande och ett gott betyg för vår verksamhet att ett bolag som Google återigen rekryterar från oss. Det visar att Keybroker är ett av de bästa drivhusen för digitala talanger. Jag är förvissad om att Daniel kommer att bidra till ett redan mycket duktigt team på Google och ser fram mot vårt fortsatta samarbete, säger Fredrik Holmén, VD på Keybroker.

För mer information, kontakta Ulrik Rydén, PR-Manager. Tel: 076 324 94 85

Keybroker grundades i Sverige 2006 och går idag under namnet Keybroker Group. Keybroker Group erbjuder ledande produkter och tjänster inom onlinemarknadsföring till kunder på ett stort antal marknader genom tre distinkta bolag;

Keybroker - Nordens ledande online marketing agency som erbjuder automatiserad och resultatbaserad annonsering samt rådgivning i de digitala kanalerna; Sök, Display, Socialt och TV.

Feedeo – erbjuder prisbelönta automatiserade lösningar för feedbaserad sökmarknadsföring till företag som arbetar med e-handel.