Jajja Media Group

Google utser Jajja Media Group till Google Premier SMB Partner

Pressmeddelande   •   Maj 16, 2016 15:14 CEST

Google utser Jajja Media Group till den enda renodlade digitalbyrån i Sverige att kvalificera sig som Google Premier SMB Partner. Det är med stolthet vi kan konstatera att vi blir en ännu starkare samarbetspartner för våra kunder.

– Jajja har en särställning som komplett digitalbyrå med mångårig erfarenhet och djupgåendeexpertis av Google som säljkanal, säger Mattias Kellquist, vd för Jajja Media Group.

– Nordiska konsumenter är bland de mest uppkopplade i världen. Därför är det extra viktigt attsmå och medelstora företag i Norden uppfyller sina kunders behov på nätet på ett effektivtsätt. De partners vi jobbar med har en avgörande roll när vi skall hjälpa små och medelstoraföretag i Norden med att uppnå just detta. Jonas Hernlund, affärsområdeschef för ChannelSales på Google i Norra Europa

Jajja Media Group möter Googles högt ställda krav på kompetens och kundsupport och har en unik kunskapsnivå samt ett mångsidigt expertkunnande.

– Vi erbjuder en unik kombination av tekniskt kunnande, kreativitet och passion, som gör osstill den drivande aktören inom vår bransch med ledande webbstrateger, certifierade experterpå AdWords, digitala strategier, programmatic, sociala medier, konvertering ochwebbproduktioner, säger Mattias Kellquist.

Jajja Media Group är idag en av de ledande digitalbyråerna med fler än 1 000 kunder, 100 anställda och ett heltäckande kunderbjudande som hjälper våra kunder att maximera sin närvaro i digitala kanaler. Jajja Media Group grundades år 2000 och har sedan starten varit Sveriges ledande företag inom sökmotoroptimering. Genom en sammanslagning med Eurovator, en av landets kompletta digitalbyråer, är Jajja Media Group idag en långsiktig partner till våra kunder, och samarbetar med några av Sveriges starkaste varumärken.

Presskontakt Mattias Kellquist CEO 0707-166 933 mattias.kellquist@jajja.com