shoppinggalleria.se

GOOPY by Spot har nu öppnat webbutik på Shoppinggalleria.se

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2013 16:01 CET

Klädbutiken GOOPY by Spot är en butik som finns i Kungälv och har ett stort utbud av varierade varor som passar både de som är trendmedvetna och de som är på jakt efter något mer klassiskt.

Butiken har en blandning av kläder, skor och accessoarer för både män och kvinnor.

Louise Olegård, VD för Shoppinggalleria.se välkomnar Goopy by Spot och tycker det skall bli kul att komplettera med deras fantastiska sortiment av kläder och skor från en härlig stilsäker mix av varumärken för både henne och honom.

GOOPY by Spot har varumärken som:

Kläder: Odd Molly, Cindstory, Nolita, Jascha, One Teaspoon, Twist & Tango, Modström, Ottod’ame, The Local Firm, Evil Twin, Kling, Miss Me, Dr Denim, Moxy, Ra Re, Studswar, Please, Was, Mapp,  Adrian Hammond, Just Junkies, Ljung, Elvine, Fat Moose och  Rabens Saloner.

Skor: Studswar, Khrio, By Koah, Johnny Bulls, Bobbie Burns, Dr Martens, Espandrijj, Diesel, Amberone, Blink, Boomerang, Khrio och Jim Rickey.

Accessoarer: SoNize, Pipol’s Bazar, Thyme for Ginger, Blond, ICON och Good Habit.

Kontaktinformation: Ägare till GOOPY by Spot Anneli Hult, telefon: 0303-155 40, adress: Västra Gatan 67, 442 31 Kungälv mail: info@goopybyspot.se. Shoppinggalleria Sweden AB, Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, telefon: 031-350 44 00, mail: info@shoppinggalleria.se

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg inom Sverige.