Alfombra Roja

Gourmetresa till Spanien

Pressmeddelande   •   Okt 08, 2012 11:39 CEST

Alfombra Roja arrangerar gourmetresa till Spanien som inkluderar:

-       Provning av finaste Iberisk skinkan (Pata Negra)

-       Besök på vingårdarna (med provning förstås!) Ribera de Duero, Rueda och Toro.

-       Kurs i att laga äkta Tapas

-       Kulturella aktiviteter

-       Gastronomisk middag på tjärnkrog

-       Besök på spanska slott

-       Livsnjutning på de finaste Paradorerna

-       … med mera… vi skräddarsyr för att passa dina önskemål

Vi tar fram ett programförslag för dig och din grupp som inkluderar: boende, måltider, transfer, lokala transporter, guidning, utflykter, tolkning till svenska efter dina önskemål.

Vårt team är oersättligt då det gäller att matcha lokala experter med utländska gäster och att sätta ihop meningsfulla program som lever upp till förväntningarna.

Kontakta oss idag så sätter vi gratis ihop ett programförslag och budget.

Datum: 26-30/12, 2-6/1, 13-17/2, 20-24/3. Boka redan idag!

Vi rullar ut den röda mattan för dig i Spanien!

Alfombra Roja är DMC (Destination Management Company) både i Sverige och i Spanien vilket gör att vi kan hjälpa dig med alla praktiska arrangemang om du ska ta emot en grupp hit till Sverige eller om du och din grupp, organisation eller företag är på väg till Spanien eller Latinamerika. Vi rullar ut den Röda Mattan för dina besökare eller för dig och din grupp och kan planera hela ditt program eller hjälpa dig med delar av den.

Vi ordnar: Studieresor till SpanienGruppresorTräningsresorArkitektresorDesignresorMat & VinresorGastronomisk upplevelse i SpanienKick-off, ... you name it!

”Alfombra Roja” är spanska och betyder ”Röda Mattan” och är en symbol för alla de förberedelser som görs.

Vi erbjuder affärstjänster, besökarservice i Sverige och studieresor till Spanien, arrangemang av events.