Universal Music Sweden

Grammis och P3-Guldnominerade Zara Larsson släpper nya singeln ”Weak Heart”!

Pressmeddelande   •   Jan 12, 2015 10:59 CET

Idag släpper Zara Larsson nya singeln ”Weak Heart” i Sverige. Videon till originalversionen släpptes redan innan jul som en julklapp till fansen och inom kort kommer Nikeisha Andersson-regisserade videon till en av remixerna som också släpps idag!

2014 blev ett otroligt framgångsrikt år för Zara där hon bl a vann bloggpriser, rockbjörn, fick ta emot guld och platinaskivor samt intog 1:a platsen på topplistan med debutalbumet ”1”.

2015 ser ut att fortsätta i samma spår. Hon har redan nominerats i två av årets viktigaste musikhändelser:

Grammis
Årets låt – Carry You Home

P3 Guld
Årets artist

Just befinner sig Zara i USA för att promota sin kommande EP som släpps i slutet av januari och den 11 april väntar Zara’s första stora konsert på Annexet i Stockholm.

Lyssna på Weak Heart här:
po.st/WeakHeart
po.st/WeakHeartRemix (Sam Crow & Mack Remix)

För ytterligare information kontakta:

Universal Music
Christina Bredberg