Gran Canaria Experten/JBC Travel Group AB

Gran Canaria Experten öppnar sommarkontor i Båstad

Pressmeddelande  •  2012-06-27 13:23 CEST

I sommar flyttar Gran Canaria Experten tillfälligt sitt kontor från Ängelholm till en av sjöbodarna i Båstads hamn. Här finns det möjlighet att träffa samtliga experter från Gran Canaria Expertens olika resor och flera av företagets lokala samarbetspartners.

- Vi vill fira vårt två årsjubileum på ett annorlunda sätt tillsammans med både tidigare och blivande resenärer och våra vänner, säger Lotta Jensen, VD för Gran Canaria Experten. Och vad är då bättre än att öppna sommarkontor mitt ibland alla glada sommargäster i Båstad? Vad vi vet har ingen turistdestination tidigare ställt ut här i hamnen i Båstad, så tillsammans med våra samarbetspartners hoppas vi ge alla besökare en trevlig upplevelse i sommarvärmen.

Fram till mitten av augusti kommer ”sommarkontoret” att vara öppet. Under juni, juli och augusti kommer flera av Gran Canaria Expertens lokala samarbetspartners och experter att finnas på plats. Bland annat gästas sjöboden av bergsguiden Björn Westin, kostexperten Anna Hallén, Helsingborgsprofilen Smulan, deckarförfattaren Bodil Mårtensson, träningsguiden Niclas Mårtensson, livsstilscoacherna Magnus Häggbom och Agneta Andersson och många andra. Dessutom blir det flera aktiviteter och tävlingar under hela perioden.

För mer information om Gran Canaria Expertens "sommarkontor", mejla:
Lotta Jensen, VD eller Stene Boldt, Sales & Marketing

Gran Canaria Experten, part of JBC Travel Group AB, erbjuder upplevelseresor för den aktiva resenären på den Skandinaviska marknaden.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom