Avtal24

Gratis juridik till alla entreprenörer

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2012 14:57 CET

"Avtal24 är nyskapande inom den interaktiva juridiken. För att visa vad som är möjligt med vår digitala jurist erbjuder vi nu ett gratis avtal till alla entreprenörer. Detta är något helt unikt som ingen tidigare gjort och som ingen annan troligen kan."

- Magnus Stein, VD och grundare avtal24

När man driver ett företag uppstår många tillfällen där man måste ha ett avtal. Att vända sig till en jurist och spendera tusentals kronor är kanske inte det första man vill göra. För att du ska kunna skriva juridiskt korrekta avtal som är anpassade utifrån din situation ger avtal24 nu alla entreprenörer ett gratis avtal. Du väljer själv vilket företagsavtal du vill få gratis. Passa på att skriva det där aktieägaravtalet ni funderat på!

Genom att ha rätt avtal kan man göra trygga affärer, säkra sina intäkter och skydda sig mot oönskade utgifter. Riktiga avtal är tyvärr något som många företagare inte prioriterar utan man nöjer sig istället med en mall som troligen inte är anpassad utifrån deras situation eller i värsta fall helt felaktig.

Avtal24 fortsätter att utmana den konservativa juristbranschen med sina unika digitala lösningar. Fler och fler upptäcker nu fördelarna med tjänsten jämfört med andra alternativ. Hos avtal24 får du det bästa av två världar; anpassade juridiska lösningar, alltid tillgängliga till marknadens lägsta pris.

För mer information kontakta VD Magnus Stein på 076-00 242 00

Avtal24 grundades 2004 för att göra juridiken mer tillgänglig och utnyttja de fördelar som ny teknik möjliggör. Avtal24 har idag tusentals besökare varje dag och samarbetar med flera stora banker, försäkringsbolag och organisationer. Avtal24 erbjuder idag sina tjänster via sin webbapplikation, via telefon, via partners samt som läromedel inom juridik.