Swentech Utbildning AB

Gratis nedladdningar för elektronikföretag

Pressmeddelande   •   Aug 27, 2012 11:41 CEST

Gratis nedladdningar

IPC/WHMA-A-620AS with Amendment 1 Space Applications Electronic Hardware Addendum to IPC/WHMA-A-620A Requirements and Acceptance for Cable and Wire Harness Assemblies

When specifically required by procurement documentation, this Addendum supplements or replaces specifically identified requirements of IPC/WHMA-A-620, Revision A of July 2006 by providing additional requirements to ensure the reliability of cable and wire harness assemblies that must survive the vibration and thermal cyclic environments getting to and operating in space. The Addendum is available at no charge.

Ladda ned gratis. Standarden är i PDF-format, 44 sidor.

IPC-4552 Amendment 1 - Specification for Electroless Nickel/Immersion Gold (ENIG) Plating for Printed
Circuit Boards

It addresses the use of a minimum thickness of 4 microns immersion gold for special applications. Ladda ned gratis.

Utöver dessa nya dokument finns andra gratis dokument att ladda ned från:

Kontaktperson: Maisa Ek, 070-514 99 88

Swentech Utbildning är auktoriserat av FMV att hålla utbildning och utfärda behörighetsbevis inom mjuklödning och ytmontering (FSD5115 och FSD5117). Swentech är medlem i IPC och officiell distributör av IPC-standarder. Våra instruktörer är certifierade enligt FSD- och IPC-standarder. Vi har flera decenniers samlade kunskap inom elektronikutbildning.