Greenman AB

Greenman nominerat till Reseller of the Year!

Pressmeddelande   •   Jan 11, 2018 15:49 CET

Greenman AB är ett av sex företag som nominerats till utmärkelsen Reseller of the Year av tidningen The Recycler. Tidningen ger utmärkelser i åtta olika kategorier och det är företag från hela världen som uppmärksammas. Greenman är det enda svenska företaget som nominerats.

– Vi är både stolta och glada för nomineringen. Vi ser det som ett starkt erkännande av vårt koncept på en internationell nivå och även ett bevis på att vi i Norden ligger långt framme när det gäller miljö- och kvalitetsarbete, säger Jörgen Wonisch, vd för Greenman.

De nominerade företagen presenteras på The Recyclers hemsida och röstningen pågår fram till och med den 27 januari.

För mer information, kontakta vd Jörgen Wonisch, 011-18 02 22.

Greenman AB i Norrköping startades 1991 med drivkraften att göra något som verkligen påverkar miljön och vårt klimat i positiv riktning. I dag är företaget Nordens ledande distributör av miljövänliga tonerkassetter, och mer än 60 % av dem är Svanenmärkta. Vi har mer än 25 års erfarenhet i branschen och gör varje dag gröna val så att det alltid finns miljövänliga kvalitetsalternativ till de originaltoner som finns på marknaden. I sortimentet finns också bläckpatroner, kopieringstoner, frankeringspatroner m m.