Printa Information i Helsingborg AB

Guldord från Printa

Pressmeddelande   •   Okt 31, 2005 08:30 CET

ÅRETS PRISUTDELNING av Guldkärnan ägde rum i Helsingborg med Jesper Aspegren som Master of Ceremoni. Master of pr var pr-byrån Printa som i år ansvarade för pr-arbetet kring evenemanget.
- Printa hjälpte oss att få uppmärksamhet och publicitet i pressen. Deras arbete gav tydliga resultat och vi är oerhört tacksamma för deras insats, säger Hans Nelson (bilden), ordförande i Marknadsföreningen i Helsingborg som årligen delar ut Guldkärnan till personer och organisationer som har gjort en insats för den norvästskånska regionen.

Årets marknadsförare: Bjäre Hembygd AB.
- Potatisen säljs i vita lådor med lockande recept. Det ska vara rent och snyggt, säger Bjäre Hembygds vd Anders Hugosson.

>b>Årets designer: Martin Kann, med rötter från Domsten utanför Helsingborg.
- Att få pris för bäste designer var helt fantastiskt, säger Martin Kann som framförallt är känd för att ha designat skivomslag till Bob Hund.

Årets personlighet: Emma Andersson.
- Det betyder något speciellt att få back-up hemifrån. Jag älskar Skåne, säger Ängelholmstjejen Emma Andersson som även passade på att Printa-spana (läs mer i artikeln "På spaning i det ljuva livet").

Årets evenemang: Swedish Open.
- Vi kommer att fortsätta i den här andan. Vi vill erbjuda samma standard och världsklass i tennis flera år framåt, säger Anna Cronwall, ansvarig för spelarservicen i Båstad.

www.mih.m.se
www.printa.se