Wednesday Relations

Guldrelationen 2011 – dags att nominera!

Pressmeddelande   •   Feb 04, 2011 11:05 CET

Guldrelationen 2011 – dags att nominera!

Guldrelationen, något av svenska mästerskapen i CRM, delas den 25 maj ut till det företag som genomfört ett förändringsprojekt inom CRM, med tydliga och mätbara resultat - i form av ökade intäkter och nöjdare kunder.

– Tävlingen är ett viktigt bidrag för att visa på goda exempel där företag investerat i kundarbetet. Inte minst viktigt i ekonomiskt oroliga tider, säger Mats Gustafsson, VD och grundare av Wednesday Relations.

I samband med Guldrelationen 2011 delas även priset Årets Relationsskapare ut. Utmärkelsen delas ut till en person av kaliber. En person som under året väsentligt bidragit till att sätta fokus på lönsamma kundrelationer sin organisation.

Vem tycker du förtjänar uppmärksamhet på området? En kollega, kund eller kanske god vän. Vi tar emot nomineringar till och med den 28 mars. Bidragen bedöms utifrån parametrar som strategi, kreativitet och resultat. Av de bidrag som skickas in väljs tre finalistbidrag ut. Dessa bidrag granskas noggrant av Guldrelationsjuryn som består av föregående års finalister och vinnare.

Priserna kommer att delas ut under en halvdagskonferens anordnat av Wednesday Relations den 25 maj. Besök www.wednesdayrelations.org för mer information om konferensen.

Skicka in din nominering senast den 28 mars till jenny.warlinge@wednesdayrelations.org

För mer info, besök http://www.wednesdayrelations.org/Event/Guldrelationen/eller kontakta projektledare Jenny Wärlinge Rust, Wednesday Relations, tel. 08-642 21 90 eller jenny.warlinge@wednesdayrelations.org

Wednesday Relations är ett kostnadsfritt nätverk för alla som arbetar inom Marknad, Sälj och CRM. Av nätverkets över 10 000 medlemmar (+ 100/veckan) är majoriteten beslutsfattare. Wednesday Relations finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Oslo och Köpenhamn. För mer information besök www.wednesdayrelations.org.