Boomboots

Gummistövlar som är på modets framkant!

Pressmeddelande   •   Jun 16, 2014 17:04 CEST

Boomboots är ett etablerat företag som skapar Wellingtonstövlar i olika modeller främst framtagna för tjejer. Vi designar gummistövlar som har det där lilla extra. Vi ser till att gummistövlarna är både vattentäta och snygga. Tack vare den tunna designen så är de väldigt behagliga att bära. Vi har allt från skor med ugg-stil, gummistövlar, ridstövlar och stövlar med olika längd på klackarna.

Designad för många tillfället

Med vår unika design så kommer du att kunna bära dessa till vardags, till fester och andra formella angelägenheter. Under de senaste åren så har Wellingtonstövlar stigit markant i popularitet för att ta modevärlden med storm. De är väldigt praktiska att köpa för de som bor i ett område där det ofta är regnigt.

Sortiment

Vi har ingen fysisk butik och delar därför inte ut några produktkataloger. Vi uppdaterar ständigt vårt sortiment med nya stövlar. Om du vill få reda på när vi får in nyheter så kan du hålla utkik på våra sociala medier. Vi är väldigt aktiva när det kommer till vår blogg och Facebooksida. Vi försöker alltid att besvara de frågor som ni har. Vi strävar efter att varje kund ska vara nöjd, och gör vårt yttersta för att se till att vi gör det bästa vi kan.

Vi har en sektion som kallas Lookbook där du kan finna inspiration till olika klädval och stövlar som passar. Vi har många olika klädstilar som vi har valt att kombinera med Wellingtonstövlar för få till en komplett look.

För mer information, var god besök www.boomboots.se

E-post:  info@boomboots.co.uk