Gunnebo AB

Gunnebo publicerar Delårsrapporten, januari - juni, tisdagen den 12 augusti 2003

Pressmeddelande   •   Aug 07, 2003 16:19 CEST

Gunnebo kommer att publicera sin delårsrapport för perioden januari - juni 2003, tisdagen den 12 augusti omkring klockan 12.00.

Pressmeddelande och rapporten kommer att finnas tillgänglig på Gunnebos hemsida strax efter publiceringen.

Telefonkonferens klockan 15.00

För att deltaga i Gunnebos telefonkonferens, vänligen ring 08-505 20 114 - Observera att samtliga måste slå riktnumret för att deltaga i telefonkonferensen.

Programmet för telefonkonferens
14.50 Ring in till ovanstående nummer
15.00 Kort sammanfattning av delårsrapporten av Bjarne Holmqvist, Gunnebos VD och koncernchef
15.20 Frågor och svar
15.40 Telefonkonferensen avslutas

Kopior på presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt cirka en timme innan konferens börjar på www.gunnebo.se.

För ytterligare information var vänlig och kontakta Janerik Dimming, Informationsdirektör Gunnebo AB på telefon nummer 031-83 68 03, mobil 0705-83 68 03 eller e-post janerik.dimming@gunnebo.se.

Gunnebo AB (publ)
Information

Gunnebo är idag en internationellt snabbväxande säkerhetskoncern med 110 bolag i 32 länder i samtliga världsdelar. Försäljningen till ytterligare ca hundra marknader sker genom agenter och distributörer. Omsättningen uppgår till ca 7 000 Mkr. Gunnebos säkerhetsverksamhet omfattar i huvudsak brand och inbrottsskyddande skåp, säkerhetsprodukter för banker och kontanthantering, elektroniska säkerhetssystem, brandskydd, sä kerhetsentréer och passage-kontrollsystem, larmcentraler, yttre och inre områdesskydd. Gunnebo förfogar över några av världens ledande varumärken inom säkerhet: Chubb Safes, Fichet-Bauche, Rosengrens, Garny, Leicher och Ritzenthaler.