Puls & Träning Sverige AB

Gymkedjan Puls & Träning växer! Öppnar nu nytt gym i Spånga centrum.

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2012 09:38 CEST

Puls & Träning öppnar i Spånga centrum! Puls & Träning öppnar nu sitt 35:a gym! 6-7 oktober kl 10-16 öppnar kedjan ett nytt fint gym på Spånga Torgväg 12.

Varmt välkomna på invigning, 6-7 oktober kl 10-16! Kom förbi och titta på den fina lokalen, ställ dina frågor om träning till vår personliga tränare eller varför inte testa din kroppssammansättning?

Puls & Tränings koncept är att ha mindre bostadsnära gym för den vanliga motionären med generösa öppettider (alla dagar kl 05-23). Gymmen är mindre till ytan och ligger i regel i nybyggda butikslokaler. Utrustningen är av senaste modell och inredningen ger en känsla av hemmamiljö. Puls & Träning har just nu 34 gym varav 21 stycken som drivs tillsammans med franchisetagare. Puls & Träning finns även i Finland.
Kontaktperson: Göran Järbin 08-549 00 600

Puls & Träning är en gymkedja som vänder sig till vanliga motionärer. Gymmen är mindre till ytan och ligger i regel i nybyggda butikslokaler. Utrustningen är av senaste modell och inredningen ger en känsla av hemmamiljö. Puls & Träning har just nu 34 gym varav 21 stycken som drivs tillsammans med franchisetagare.