Stay Connected

Håll dig uppdaterad – Stay Connected!

Pressmeddelande   •   Feb 28, 2013 16:22 CET

Stay Connected är ett öppet och modigt forum där viktiga ämnen som berör en organisations hälsa står i fokus. Det är också ett helt nytt forum där vi kan utmana gamla sanningar, få inspiration och ta till oss nya trender. Stay Connected ägs och drivs av fem eldsjälar med bred erfarenhet inom varumärkesbyggande i organisationer. Vi verkar i skilda branscher, men är alla projektledare på ett eller annat sätt. Vi rör oss inom områden som strategisk kommunikation, omvärldsbevakning, ledarskap, HR, varumärkesprofilering, Facility Management och företagskultur. I Stay Connected har vi skapat en gemensam plattform som ger större utdelning än vi själva hade kunnat ge var för sig.

Vi brinner för idén om att samla unik kompetens och erfarenhet från olika områden och göra den lättillgänglig. Vi vill erbjuda kunskap, visioner och nya infallsvinklar på aktuella frågor och ämnen som vi alla har nytta av i vårt arbetsliv! Syftet med Stay Connected är varken att profilera enskilda företag eller sälja ett koncept – utan att hitta ett nytt forum för spännande idéer och intressanta nyheter för framtiden.

Stay Connecteds första event är en seminariedag med handplockade föreläsare och inspiratörer från det moderna affärslivet. Vi har medvetet valt karismatiska personer som har ett starkt budskap och värdefull kunskap att förmedla. Det här är föreläsare som vi själva drömt om att få lyssna till, och som kan ge oss viktiga verktyg inför framtiden.

Att hålla nere avgifterna för att så många som möjligt ska få chansen att delta är prioriterat. Därför har vi bland annat släppt in sponsorer och projektpartners som redan finns i vårt nätverk. Gemensamt för dem alla är att de arbetar utifrån samma värderingsgrund som vi själva – de visar mod, engagemang, ödmjukhet och respekt för personer de möter i sin arbetsvardag.

Med Stay Connected har vi skapat ett helt nytt forum där vi kan hålla oss uppdaterade om samtiden och framtiden – utmana gamla sanningar, få inspiration och ta till oss nya trender.