HOOM AB

Hållbar arkitektur, banbrytande mode och ekologisk mat

Pressmeddelande   •   Apr 06, 2009 16:53 CEST

I det här numret av HOOM har vi närmat oss miljöproblematiken från flera håll. För oss är det väldigt tydligt att miljömedvetenhet sedan länge slutat vara ett nödvändigt ont. Idag är det snarare en i dubbel bemärkelse naturlig del av allt livets goda. I strävan efter perfektion, vare sig det gäller bostäder, resor eller kläder, är det oundvikligt att inte sträva efter en hållbar utveckling. Just denna strävan förenar vårt nya favoritresmål, vår nya favoritvilla och våra nya favoritmöbler. På Kunfunadhoo – Maldivernas kanske allra vackraste ö – är allting i balans med naturen och detsamma gäller Casa Du Plessis i Brasilien och Margaret Elmans inspirerande stolar. De är alla ypperliga exempel på att innebörden av att vara bäst i klassen har vidgats.

Bäst i klassen är också ni som besöker vår hemsida, www.hoom.se, som ger oss konstruktiv feedback så att vi hela tiden kan finjustera och förbättra.

Precis som vanligt erbjuder HOOM också en inblick i det allra främsta bostadsmarknaden har att uppbringa. Oavsett om du söker en lägenhet, ett gods eller ett semesterparadis är det här du hittar de allra bästa objekten.

.......

Med HOOM nr 2/09 så har man sedan starten 2005 producerat 27 utgåvor. Fasta avdelningar: exklusivt boende, design, inredning, heta produkter, trender, mat, vin, hotell och resor.

HOOM växer så det knakar och får ständigt fler läsare och större räckvidd. Bolaget utvecklar ständigt tjänster som speglar målgruppens identifierade intressen.

MäklarGuiden: www.hoom.se/maklare/index.html

Chefredaktör: Micael Wiking

Email: micael.wiking@hoom.se

Hemsida: www.hoom.se