Poison Race

Hållpunkter för morgondagens Poison Race VM

Pressmeddelande   •   Nov 19, 2010 11:49 CET

Imorgon är det äntligen dags för Poison Race VM 2010. Nu är det slutliga schemat för kvällen spikat så alla berörda vet vid vilken tid det gäller att prestera till.

Portarna till 2010 års Poison Race VM i Ungdomens Hus i Malmö öppnas kl 19 och själva tävlingen drar igång kl 21. Det är viktigt att vara på plats i tid då insläppet stänger igen kl 20. Har man inte kommit in då är risken stor att man missar hela eventet.

Det kommer finnas en obemannad garderob för att hänga av sig ytterkläder. Förvaring i garderoben sker dock på eget ansvar

Festen i Ungdomens Hus avslutas kl 02:00 och samtliga deltagare beger sig då lämpligen till annan lokal för att fortsätta VM-festen.

Hållpunkter:
19:00 - 20:00 Insläpp                            OBS!! Föranmälan krävs
21:00:00 - 21:04:28 Poison Race VM 2010
21:30 Stämbandet uppträder
02:00 Stängning

Press ombeds anmäla sig i förväg.

>> Poison Race VM går av stapeln lördagen 20 november i Malmö. Det finns fortfarande biljetter kvar för de som mot förmodan ännu inte försäkrat sig om en plats. För att boka biljett skicka ett mail till biljetter@poisonrace.se

Följ förberedelserna inför Poison Race VM på www.poisonrace.se och på facebook, www.facebook.com/oprsite

För mer information:

Jonas Holm
Poisonrace
www.poisonrace.se

Martin Johansson

Tacky PR
www.tackypr.se

Hur mycket öl dricker du på 4 minuter och 28 sekunder? – Poison Race är tävlingen där det gäller att dricka så mycket öl som möjligt under Alice Coopers låt ”Poison”. Sedan slutet av 1990-talet har tävlingsformen vuxit för att under senare delen av 2000-talet resultera i såväl Champions League som VM-tävlingar.

Läs mer på
www.poisonrace.se eller facebook, www.facebook.com/oprsite