Virserums Skomakeri

Hälleri Skanska köpte stulen mark

Pressmeddelande   •   Feb 22, 2010 00:14 CET

Hej,

det är inte bara fel på polsk handlande framförallt  det är fel att Skanska köpte marken gick in i affärer med en av   Warszawas kommun, Polska staten har informerat handels partner  -Skanska om att  forna ägare gör anspråk på marken dvs skadestånd marken tillbacka, så gjorde ett tysk  företag inkallade forna  ägare komm överens pris till fullt belåtna folk och en gång till   har de betald marken til polska staten. Det går ordna allt om vilja finns, Skanska vålde handla - hälleri  i lagens namn , jag vädjar till samvete och rättvisa i det" perffekta " Svenska samhälle, om  Vi ej respekterar privat ägande då bedar vi för Vår egen undergång , vi sågar av grennen som vi sitter själva på, akcepterar komunistiskt  övertagande och deras politik det ar stalinistisk beslut  att tag ifrån privat ägande från legala rejela medborgare, Skansa blev ett verktyg . Ps jag har skrivit komentarer i  : Byggvärlden.se under artikel  Skanska gasar igen , Skanska  skrotar verksamhet  2 koments

Obs Läs Oskarshamns Tidningen från  !6 febr.  region Hultsfred- Virserum.

Mvh Anders Umiastowski tel 0734 048 905  e- mail : andersum_u@hotmail.com