Mobile Future

Här hittar du bilder och video från Mobile Future 2010

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2010 08:30 CET

Nu startar Mobile Future 2010. Nedan följer lite praktisk information för dig som är journalist eller redaktör.

Bilder för pressen

Under dagen kommer du att kunna ladda ner bilder på talarna för publicering här:

www.mobil.se/press

Sidan uppdateras kontinuerligt med nya bilder under dagen.

Direktsändning via 4G

Mobile Future 2010 kommer också att sändas live av Telia via 4G. Sändningen kan du se på följande ställen:

www.mobilbusiness.se

www.mobil.se/live

www.mobilefuture.se

Dagens konferensagenda kan läsas här: www.mobilefuture.se/?page_id=9

Utställning: Mobile Innovation Alley

Under dagen ordnas också utsällning i anslutning till konferensen där över 70 innovativa bolag från Sverige och övriga världen visar upp spännande appar, tjänster och produkter inom mobilområdet.

_____________________________________________________________________________

För övriga mediefrågor kontakta:

Kontakta: Mia Jorpes, PR ansvarig SUBITO.

Mia.jorpes@subito.nu 070-722 43 13

Mer information hittar du på www.mobilefuture.se

Mobile Future arrangeras av Mobil och Mobil:Business som ägs av Mediaprovider Scandinavia AB som är ett expansivt mediebolag med fokus på internet publishing. Bolaget har en stark och oberoende ställning inom områdena telekom/IT, hemelektronik, foto, film och underhållning med ledande internettjänster inom respektive område. Bolaget bedriver verksamhet i Sverige och Danmark och via samarbetspartner i Norge och dess aktie handlas på First North. För mer information om oss och våra produkter, besök www.mediaprovider.se