Nordiska Listan AB

Här hittar du sajten vilken hjälper dig välja rätt murare

Pressmeddelande   •   Nov 16, 2011 11:31 CET

För dig som tänker genomföra en fasadrenovering, behöver lägga nytt puts eller reparera din skorsten är sajten MurareListan.se en stor hjälp för dig. Genom att ta användning av den kostnadsfria tjänsten på sidan där du lägger en kostnadsförfrågan på det projekt du behöver få utfört, kommer du i kontakt med flertalet murare på din ort, ivriga att hjälpa dig.De svarar dig med all information du efterfrågat och behöver från dem och du kan lätt gallra och välja ut den murare som passar dig bäst, varesig det gäller pris eller vad erbjudandet innehåller. Att hitta murare hela efter dina önskemål har aldrig varit enklare.

Sajten MurareListan.se sattes i bruk under våren 2010 och har sedan start konstant expanderat. Varej vecka hjälper sajten hundratals besökare att hitta fram till de murare de senare kommer anlita. Genom ett brett företagsregister där varje företag får möjlighet att presentera sig med en utförlig presentation har MurareListan.se blivit den enda plattform i Sverige hela inriktad på branschen och kopplar varje vecka in fler företag i sitt register. För dig som inta har tid att ringa runt till ett flertal olika murare utan snabbt och enkelt vill få överblick av utbudet, är detta sajten för dig.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.