HairMax

HairMax hårfibrer - nu i Sverige med 30% lägre pris

Pressmeddelande   •   Jan 19, 2010 11:42 CET

HairMax hårfibrer består av naturliga fibrer tillverkade av keratinprotein. Hårfibrerna har en statisk laddning som gör att de fäster på hårstråna och ger tillbaka tjocklek och färg. Håret får en naturligare glans och tunnhårighet döljs mycket effektivt och snabbt.
HairMax hårfibrer är en perfekt lösning för män och kvinnor som lider av håravfall och tunnhårighet och vill ändra hårets utseende. Tunna partier döljs på bara någon minut och håret ser naturligt och fylligt ut. HairMax hårfibrer kan användas dagligen utan biverkningar så att omgivningen inte behöver notera någon förändring av håravfallet.

HairMax hårfibrer fungerar utmärkt om du använder minoxidil (Rogain, Recrea mm), finasterid (Propecia) eller gör en laserbehandling med HairMax laserkam. HairMax hårfibrer kan även med fördel användas efter en hårtransplantation. Det är faktiskt vanligt att man döljer sitt håravfall med HairMax hårfibrer samtidigt som man genomgår en behandling för att förbättra hårväxten.

Vad kan HairMax hårfibrer göra för dig? HairMax hårfibrer är statiskt laddade och fäster därför naturligt på ditt hår. Hårfibrerna sitter säkert och klarar hårda väderförhållanden utan några problem. HairMax hårfibrer blandas med ditt naturliga hår och ger direkt en dramatisk förändring av densitet, volym och naturlig täckning av tunna partier.

Besök www.hairmax.se för mer information