Science Park Halmstad AB

Halmstads hetaste IT-företag nyanställer

Pressmeddelande   •   Aug 30, 2012 10:50 CEST

Hemsida24 fortsätter växa stadigt och och meddelar att de nu rekryterar ytterligare en utvecklare. Senast rekryterades en medarbetare till supporten för att möta årets tillväxt.

- Vår tjänst för att skapa hemsidor är redan idag en av Sveriges mest lättanvända och kraftfulla. Företagets vision är att vara det självklara valet för mindre företag och organisationer som behöver en hemsida. För att uppnå det måste vi erbjuda en riktigt bra produkt och för att kunna utveckla i den takt vi önskar ska vi nu förstärka utvecklingsteamet, säger Ludvig Granberg, VD på Hemsida24.

Sedan starten 2008 har företaget gått från noll till 7500 kunder. De blev årets inkubatorföretag 2009 och grundarna utsågs till årets unga entreprenörer i väst 2012. Antalet anställda har ökat från tre till nio under samma period.

Mer information om den utannonserade tjänsten finns här:

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Mattias Franzén, Marknadschef, Hemsida24, 073-595 23 53

Här kan du se en videopresentation av Hemsida24

Se även www.hemsida24.se eller ladda ner logotype för Hemsida24.

Hemsida24 grundades 2008 och utvecklar ett webbaserat hemsidevertyg där vem som helst, utan förkunskaper, kan bygga en hemsida. Företaget har idag över 7000 kunder och 9 anställda. För mer information se www.hemsida24.se.