Rebuz Kidz

Handla nu och betala i augusti med Klarnas sommarkampanj på Rebuz Kidz

Pressmeddelande   •   Jun 10, 2011 09:00 CEST

Nu är Klarnas sommarkampanj i fullgång och det medför att alla kunder på Rebuz Kidz har möjlighet att välja alternativet, Handla Nu - Betala i Augusti!

"Sommarperioden är ofta en tid med mycket utgifter och projekt. Därför känns det extra roligt att kunna erbjuda våra kunder valmöljigheten att handa nu och vänta med betalningen till efter sommaren" säger Camilla Renz på Rebuz Kidz

I Rebuz Kidz barnbutik har vi ett brett sortiment med allt från babykläder till barnmöbler. Erbjudandet gäller alla våra varor när man väljer betalningsalternativet "Klarna - Handla Nu - Betala i Augusti" i kassan. Det tillkommer inga extra aviavgifter eller räntor förutom en uppläggningsavgift på 29 kr per köptillfälle.

Fördelarna att handla med faktura är många. Våra kunder kan få hem varorna innan de betalar, kunden behöver inte lämna ut sina kortuppgifter, kunden kan själv välja hur mycket de betalar m.m.

•Länk till Klarnas Allmänna villkor

•Länk till Standardiserad Europeisk konsumentkreditinformation

Om Rebuz Kidz

Rebuz Kidz säljer barnkläder, leksaker och inredningar till barnrum på nätet. Vi vänder oss främst till killar i åldrarna 0-16 år samt till lite tuffare tjejer. Vårt engagemang för barn visar sig genom ett kreativt sortiment av flexibla och funktionella produkter med en genomtänkt design. Och också genom att vi arbetar för att barn i andra delar av världen ska få möjlighet att vara barn med ett rättvist och roligt liv. Det tycker vi är att vara barnslig på riktigt.

Följ gärna Rebuz Kidz på Newsdesk : http://www.mynewsdesk.com/se/media/follow/10722