Rikshem

Hans Ragnarsson slutar som CFO

Pressmeddelande   •   Aug 29, 2017 22:05 CEST

Rikshems CFO Hans Ragnarsson har valt att avsluta sin tjänst på Rikshem. Han kommer istället att bli CFO på det börsnoterade fastighetsbolaget Amasten.

– Jag vill tacka Hans för hans ambitiösa och noggranna arbete för Rikshem och samtidigt önska honom lycka till i sin nya tjänst, säger Sophia Mattsson-Linnala, vd Rikshem.

Hans Ragnarsson har sex månaders uppsägningstid. Rikshem har inlett en process för rekrytering av ny CFO.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Sophia Mattsson-Linnala, vd Rikshem, via

Jennie Wolmestad, kommunikationschef, 070-687 18 57, jennie.wolmestad@rikshem.se

Informationen är sådan som Rikshem AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 29 augusti 2017 klockan 22:05.

Rikshem är ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Vi äger, förvaltar och utvecklar bostäder och samhällsfastigheter i utvalda kommuner och erbjuder ett tryggt, trivsamt och flexibelt boende i attraktiva lägen. Rikshem ska vara en långsiktig samarbetspartner till kommuner och ägs av Fjärde AP-fonden och AMF. Läs mer på rikshem.se

www.rikshem.se