LabCenter Sverige AB

Hantera SCCM 2012 R2 med PowerShell

Pressmeddelande   •   Jun 27, 2013 10:40 CEST

Nu lanserar LabCenter den nya labben ”Mastering SCCM 2012 R2 with PowerShell” med Kaido Järvemets, avancerad utvecklare med spetskunskaper i System Center Configuration Manager 2012 R2 (SCCM 2012 R2) och PowerShell-lösningar.

Under tre dagar får du som IT-proffs lära dig att hantera Configuration Manager 2012 R2 och automatisera funktioner med hjälp av PowerShell. Med första labbtillfället för ”Mastering SCCM 2012 R2 with PowerShell” den 7-9 oktober i Stockholm.

Experten Kaido Järvemets är en mycket avancerad utvecklare med spetskunskaper inom automatisering av System Center Configuration Manager. Han har tilldelats Microsofts Most Valuable Professionell (MVP) i Enterprise Client Management för sitt arbete med Configuration Manager och talar ofta på konferenser världen över.

När det kommer till olika SCCM-comminuties är  han en nyckelspelare gällande PowerShell och han hostar även ett av världens mest kompletta Configuration Manager PowerShell-biblioteken, med hundratals gratis kodexempel att ladda ner.

Information om labben Mastering SCCM 2012 R2 with PowerShell:

Instruktör: Kaido Järvemets

Datum: 7:e oktober 2013

Plats: LabCenter, Stockholm

Om LabCenter

LabCenter är en oberoende mötesplats för oss som arbetar professionellt med avancerad IT.

LabCenter är pusselbiten som för ihop experter, teknikleverantörer, svenska företag och organisationer på en neutral plats där IT-proffs och utvecklare får möjlighet att utvärdera och labba med den senaste tekniken.

Vi håller IT-utbildningar och kurser inom Säkerhet, Infrastruktur och Utveckling under ett unikt format där hands-on-labbande sätts i fokus. Vi umgås som i en community i verkligheten där vi utvecklas tillsammans och skapar morgondagens lösningar.

Vi har samlat Sveriges utbildningselit under ett och samma tak, några av Sveriges främsta experter inom IT-säkerhet, IT-infrastruktur och Utveckling. Vilka möjligheter LabCenter innebär för din utveckling och hur du kan bli en del av och bidra till utvecklingen av LabCenter ska bli spännande att se!

IT-utbildningar i unikt labbformat för IT-proffs.