FMCA - Flatmate Creative Agency

Happy Plugs och Flatmate Web & Digital nominerade till Svenska Publishing-Priset!

Pressmeddelande   •   Sep 22, 2015 10:07 CEST

Digitala byrån Flatmate Web & Digital och svenska mobiltillbehörstillverkaren Happy Plugs är nominerade till årets upplaga av Svenska Publishing-Priset. Juryn har valt ut bidraget för Happyplugs.com inom kategorin "Digitalt - B2C".

Sedan början av 1990-talet har Populär Kommunikation delat ut Svenska Publishing-Priset för lovvärd redaktionell kommunikation och marknadskommunikation.

Svenska Publishing-Priset är Sveriges mest heltäckande kommunikationstävling och omfattar alla etablerade former av kommunikation. Juryn bedömer hela den tävlande produkten - inte bara designen.

”Vi är stolta och hedrade över att vara en av de nominerade till Sveriges äldsta heltäckande kommunikationstävling. Vår hemsida är vårt virtuella skyltfönster. Flatmate har lyckats realisera våra idéer och visioner om hur detta skyltfönster ska formges och fungera. Tillsammans har vi skapat en inspirerande och inbjudande plattform i sann Happy Plugs-anda.”, säger Andreas Vural, VD på Happy Plugs.

“Det är fantastiskt roligt att vara nominerad tillsammans med Happy Plugs. Det är en oerhört spännande och rolig kund att få möjlighet att jobba med.", säger André Högberg, VD på Flatmate Web & Digital.

Årets vinnare i kommunikationstävlingen Svenska Publishing-Priset offentliggörs vid Svenska Publishing-Galan måndagen den 9 november på Musikaliska vid Nybroviken.

Om Happy Plugs
Happy Plugs är ett svenskt varumärke som utvecklar, designar och tillverkar stilsäkra accessoarer för smartphones, laptops och tablets i ett brett spektra av färger.

Happy Plugs erbjuder stil och kvalitet till bästa pris och betraktar tillbehör för smartphones och tablets som modeaccessoarer som ska passa just din personlighet och stil. Utanför Sverige säljs Happy Plugs hos över 8 000 återförsäljare i 60 länder.

Om Flatmate
Flatmate grundades 2004 av André Högberg med bakgrund inom reklambranschen. Sedan dess har byrån, med kontor i Sundsvall och Härnösand, vuxit till att idag bestå av 6 medarbetare. Exempel på kunder är Universal Music, Warner Music, Happy Plugs, NP3 Fastigheter m.fl. . För mer info: www.flatmate.se

André Högberg
andre@flatmate.se