Happy Plugs

Happy Plugs släpper sommarkollektion

Pressmeddelande   •   Jul 13, 2012 08:00 CEST

Svenska hörlursvarumärket Happy Plugs fyller på sortimentet med tre supersprakande färger – gult, orange och turkos.

Standardutbudet av Happy Plugs hörlurar får nu sällskap i butikshyllan. Utöver grundfärgerna rött, blått, rosa, svart och grönt adderas nu en injektion av säsongens skarpaste accentfärger.

– Syftet med Happy Plugs har sedan starten varit att sälja en modeaccessoar lika mycket som en teknikpryl. I sommar slår vi ett slag för att våra kunder ska krydda sin stil med klassiska accentfärger som gult, orange och turkos, säger Andreas Vural, grundare av Happy Plugs.

Happy Plugs utkommer med nya hörlurskollektioner tre gånger årligen: under hösten och våren samt under sommaren.

– Eftersom våra hörlurar är mycket billigare än våra konkurrenters gör vi det enkelt för våra kunder att variera sin stil och de kan utan problem bygga en hörlursgarderob som matchas efter kläder och humör – och förstås säsong. På hösten är färgerna murrigare men under våren och sommaren desto piggare.

Hörlurarna kostar 199 kr och passar till alla smartphones och är försedda med mikrofon och fjärrkontroll.

Happy Plugs har sedan lanseringen i januari 2012 på kort tid etablerat sig på marknaden. Produkterna finns bara efter sex månader hos över 1 000 återförsäljare i 28 länder. En fullständlig lista över återförsäljare finns på www.happyplugs.se.

Bilder på produkterna finns tillgängliga på

Om Happy Plugs
Happy Plugs är ett svenskt varumärke som utvecklar och tillverkar stilsäkra kvalitetshörlurar i ett brett spektra av färger. Happy Plugs anser att hörlurar både ska låta bra och se bra ut. Att hörlurar, precis som alla andra modeaccessoarer man bär varje dag, ska passa konsumentens personlighet och stil.
För mer information, gå till www.happyplugs.se