one to one ab

Harrys och Sliver i Jönköping inleder samarbete med 121.nu

Pressmeddelande   •   Sep 10, 2010 14:46 CEST

Jönköpings hetaste nattklubb inleder nu ett samarbete med sökföretaget 121.nu. Det är 121.nus personaltrivselskoncept som är den primära drivkraften i projektet.

- Vi har under våren byggt ut och renoverat vårt huvudkontor i Jönköping och får ofta höra att vi sitter i de fräschaste lokalerna i Jönköping. Vi älskar att satsa på våra medarbetare och vill alltid att de ska ha det bästa. Samtidigt är det roligt att jobba tillsammans med andra företagare och skapa samarbeten, säger Jonathan Isacsson vd för 121.nu

Samarbetet innebär bland annat att 121.nu hjälper Harrys och Sliver att lansera event och evenemang. Sökföretagets varumärke kommer att synas i samtliga sammanhang och på så sätt stärka sitt varumärke i regionen.

- Samarbetet med 121.nu ger oss ytterligare bredder på marknaden samt att vi knyter upp 121s personal med exklusiva VIP-kort. Vi hoppas på att två stora varumärken tillsammans kan hjälpa oss att ta ytterligare marknadsandelar. Detta är ett ytterligare steg i vårt nätverksbyggande, säger Jon Espeset på Harrys och Sliver i Jönköping.

För mer information, vänligen kontakta:
Jonathan Isacsson, vd
Tel: 036-3320101
Mobil: 0767-000 121
E-post: jonathan@121.nu
Webb: www.121.nu

121.nu är en av de ledande företagssöktjänsterna på den svenska marknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Egenutvecklad sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 60 anställda, med huvudkontor i Jönköping.