Port nr 8

Hattparad 20 sep kl 11.15 i Nynäshamn- Portnr8

Pressmeddelande   •   Sep 18, 2014 12:24 CEST

Portnr8 Från Puppa till Fjäril Nynäshamns nya kulöra Sko & Modebutik Nästa evenemang:Hattparad den 20 sep i samband med skördefest i Nynäshamn

Skorna och väskorna är handjorda av bra kvalite på läder, kunderna kan delvis själva designa med färg och struktur på läder eller få eget namn,signatur på skorna.Färgglada väskor som är gjorda på återvinningsprodukter. Vi kommer ha flera evenemang om året i min fina butik.Preliminärt: Catwalk, Designa egna Skor & Kläder-unga designers -dofter,parfymer och make up - erfaren parfym expert delar med sig av olika dofter i kombination med makeup tips. i höst- Första intrycket -tips på klädsel och möten  vid dejting -både för män och kvinnor *Hur man knyter sjalar och halsdukar -var i butiken i  juni och delade med sig av praktiska råd och tips
Vi söker modeller och kreativa personer som vill samarbeta med oss angående mode och design.

Välkommen till Portnr8 nu på lördag - vi bjuder på förfriskningar och pris till bästa huvudbonader-se bif länk

Port nr 8

Fredsgatan 8 kl 1115