Ackebrink

Hej hej! Jag heter Skrållan®! Nu finns jag som klippdocka till iPhone och iPad!

Pressmeddelande   •   Okt 31, 2012 06:38 CET

Taldockan Skrållan® är Sveriges äldsta och mest sålda taldocka. Nu finns hon även som en fantasifull klippdocka. Vad sägs om att fästa skor i håret? Eller trä på rosetter på fötterna? Skrållan® gillar att bli förvånad! Det finns inga rätt och fel med klippdockan Skrållan®. Hennes enda önskan är att du hjälper henne att klä på sig. Ju tokigare, desto roligare!

Ville, 5 år - “Man kan slänga köttbullar i hennes hår!”

Klippdockan Skrållan® är en svenskproducerad app som varken innehåller reklam eller inköpsmöjligheter, vilket gör att du kan känna dig trygg i att dina barn inte kommer hamna fel när de leker med appen.

Ackemo är ett varumärke som vilar på den svenska pedagogiska traditionen. De skapar mobilappar för barn, men också andra appar i samma anda. Produkterna är skapade av småbarnsföräldrar och testade av barn, och är ett varumärke under Ackebrink som är en utbildnings- och produktionsbyrå.

Finns i Appstore från och med i dag!

Våra affärsområden: Utbildning, på företag, högskolor och i egen regi. Produktion, där vi erbjuder kunden vass webbnärvaro, strategi, varumärkespositionering, integrationer med sociala medier och riktigt bra webb- och mobilapplikationer samt Svenska Sportskolan, med coaching och ledarskapsutveckling för elitidrott och näringsliv.