Jobbassistenten

Hej Mynewsdesk!

Pressmeddelande  •  2012-03-27 14:42 CEST

Nu har Jobbassistenten etablerat sig på Mynewsdesk! En fantastisk sida som gör det kul att vara aktiv via de sociala medierna och hjälper oss att synas! Nu kör vi så det ryker.

I Maj så kommer vi att tävla i Ung Företagsamhet SM 2012 i Stockholm. Vi tävlar i grenarna bästa tjänst och bästa företag eftersom vi tog hem första priset på den regionala mässan i Malmö "Våga Vara Egen". Fantastiskt roligt tycker vi! Just nu arbetar vi för fullt med företagsrapporten samt att vi håller på att strukturera en monter som vi ska ha på mässan i Stockholm. Den kommer att bli grymt cool, vi kommer att publicera en skiss på den lite senare.

Det blev ett kort pressmeddelande denna gången men ifall ni vill veta mer så besök vår blogg på vår hemsida eller kolla in vår Facebook sida!

Med vänligaste häslningar
Jobbassistenten

Jobbassistenten erbjuder privatpersoner och företag snabb, kvalitetssäker och prisvärd arbetskraft. Ett helt nytt koncept inom bemanningsbranschen. Vi ger också alltid svar inom 24 timmar på förfrågan och ser till att varje genomfört uppdrag slutförs med två nöjda parter.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom