film2home

Helt ny hemsida och exklusiv visning av Bounce Live

Pressmeddelande   •   Nov 24, 2010 13:29 CET

Det blir filmfest på film2home när den nya sajten nu lanseras. Fredrik ”Benke” Rydman presenterar streetdansarna Bounces film ”Bounce Live på Nalen” och bjuder på visningen. Kända recensenter tipsar även om sina favoritfilmer som kan ses för bara 1 krona.

Snyggare, mer levande och enklare att navigera på är några ledord som varit särskilt viktiga när film2home utvecklat en helt ny nordisk sajt. Och en ny sajt ska naturligtvis ha en releasefest. Fredrik ”Benke” Rydman från legendariska streetdansgruppen Bounce har spelat in en exklusiv hälsning till alla film2homes besökare i samband med att Bounce visar sin film Bounce Live exklusivt på sajten.

Filmsajten film2home har också engagerat några intressanta filmrecensenter som tagit fram tre av sina favoritfilmer exklusivt för film2home. Det är toppfilmer rakt igenom och dessa erbjuds för 1 kr under perioden 24 och 25 november 2010.

Vi hoppas att våra kunder, gamla som nya, kommer att uppskatta denna uppgraderade filmtjänst. Som vanligt har vi satt användaren i fokus när vi utvecklat ny funktionalitet och nytt gränssnitt. Det känns också jättekul att flera av de mest välkända filmrecensenterna i Norden tipsat om film hos oss - och att vi kan erbjuda dessa guldkorn till ett riktigt bra pris under hela releasefesten, säger Josefine Persson – affärsområdesansvarig på film2home.

Du är också välkommen till film2homes releasefest på http://www.film2home.se.

Josefine Persson, affärsområdesansvarig på film2home
Mobil:  070 269 5437
E-post: josefine.persson@bonver.com

Om film2home: film2home är Nordens första och största tjänst för laglig nedladdning och streaming av film. film2home ger användare möjligheten att välja mellan fler än 3000 filmer direkt via internet, film2home.se. film2home finns idag i Sverige, Norge, Finland och Danmark och erbjuder film från alla världens stora filmbolag såsom Disney, Warner, Sony, Paramount, Nordisk Film, SF och många, många fler. Läs mer på www.film2home.se