Campadre

Heminredning från DAY Birger et Mikkelsen hos Campadre.com

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2010 11:13 CET

Just nu pågår en kampanj med speciellt utvald heminredning från DAY på Campadre. Broderade kuddfodral, ljustakar i antik look, klassisk papperskorg i läder och andra vintageinspirerade inredningsdetaljer för hemmet, till priser långt under butikernas. För att få ta del av kampanjen bör man vara snabb - kampanjerna på Campadre pågår endast under ett par dagar.

Tidsbegränsade kampanjer bara för medlemmar - det är det franska shoppingkonceptet som under det senaste året etablerats också i Sverige. Under ett fåtal dagar erbjuds nu exklusivt utvalda inredningsprodukter från danska DAY’s kollektion för hemmet på Campadre.com, upp till 50 procent under ordinarie pris.

Danska DAY är känt för sina kläder och smycken i en stil som kännetecknas av en mix av etniska kulturer, modernt, klassiskt och vintage. Även kollektionen Home är designad i denna bohem-chica stil.

För att få ta del av kampanjen måste man vara medlem på sajten, eftersom Campadre ”Private shopping club”. Som medlem får du varje dag tillgång till nya kampanjer från eftertraktade varumärken. Under veckan öppnar också kampanjer bland annat Orrefors Jernverk, Lord Nelson, Casall och Paul Mitchell.

Du hittar shoppingsajten på www.campadre.com.

Ansök om medlemskap på www.campadre.com/register/.

Pressbilder finns på www.campadre.com/press/press-photos/.

För mer information, vänligen kontakta:
Krister Mossberg, vd Campadre
Tel: 0709-51 57 51, e-mail: krister@campadre.com

Emilie Thorsén, pressansvarig Campadre
Tel: 0709-51 57 56, e-mail: emilie@campadre.com

Campadre är Skandinaviens första och största ”Private shopping club”, med över 200 000 medlemmar. Sen februari 2009 erbjuder Campadre mode, heminredning, resor och andra livsstilsprodukter från eftertraktade varumärken upp till 70 procent under ordinarie butikspris. Varorna säljs genom tidsbegränsade kampanjer och endast till medlemmar. Medlemskapet är gratis, men antal medlemskap är begränsat. Namnet Campadre är en sammanslagning av spanskans ”compadre” (vän) och engelskans ”campaign” – vän av kampanjer.