Hemval AB

Hemval har släppts - ska göra mäklare överflödiga

Pressmeddelande   •   Maj 07, 2018 22:45 CEST

Ifall du har funderat på vad det är som mäklare gör som egentligen berättigar ett så högt pris, så är du inte ensam, det undrade vi också!

Därför startade vi Hemval, så att man på ett billigt sätt kan sälja sin bostad själv. Vi har hela tiden velat ha en helhetslösning där allt som mäklaren gör, ska vi också kunna erbjuda, med undantag för fotandet som man får lösa själv. Vi är inte riktigt där ännu, utan det finns fortfarande mycket att göra, men vi har nu kommit så långt att vi känner att vi ha en lösning som gör det lätt för säljare att själv sälja sin bostad, och som har funktionalitet och hjälp som inte konkurrenterna har. T ex så kan du ladda ner färdigt visningsmaterial för intressenter, som genereras utifrån vad du skrivit in.

Vi räknar med att väldigt snart även komma in på Booli, och då kommer även exponeringen av bostärna som säljs, att  exponeras på ett betydligt större sätt.

Erbjudande

Fram till första augusti i år så bjuder vi på kostnaden av 650 kronor, som det kommer att kosta i framtiden att publicera en bostad på vår plattform!

Vi erbjuder en platform som gör det möjligt för folk att enkelt sälja sin bostad privat på ett professionellt sätt.

Ifall du är intresserad av att använda tjänsten, gå in på https://hemval.se