Hermelin IT-partner AB

Hermelin IT-partner ger ut Hermelins IT-handbok 2010

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2010 09:04 CET

Hermelin IT-partner har givit ut en liten enkel handbok som kan hjälpa företag att göra bättre IT-investeringar. Idén föddes när vi tittade på Westanders PR-handbok. En sådan ville vi göra till vår bransch säger Hermelin IT-partners VD Maximilian Hermelin. Sagt och gjort, nu finns den ute för första gången. Den lilla handboken ger konkreta förklaringar om olika områden inom IT samt ger handfasta tips om hur företag bör tänka när de gör upphandlingar.

Detta är vårt bidrag till marknaden och vi ser gärna att fler företag anammar de tips vi ger här. Förhoppningsvis bidrar vi till att det blir bättre IT-miljöer ute hos företagen avslutar Lelle Cryssanthander, Sälj & Marknadschef på Hermelin IT-partner.

Här kan du beställa ditt ex: http://www.hermelin.com/tjanster/ithandbok

Kontakt:

Maximilan Hermelin, VD
Mobil: +46 (0)709 900 510
E-post: maximilian.hermelin@hermelin.com

Lelle Cryssanthander, Sälj & Marknadschef
Mobil: +46 (0)730 877 500
E-post: lelle.cryssanthander@hermelin.com

Om Hermelin IT-partner

Hermelin IT-partner AB är en IT-partner som hjälper små och mellanstora företag och organisationer att fokusera på sin kärnverksamhet genom att erbjuda outsourcing av hela eller delar av deras IT-drift. Bolaget grundades 2000 av Maximilian Hermelin och har sitt säte och kontor i Kista, norr om Stockholm city. Bolaget ägs till 100% av grundaren och medarbetare i bolaget. För mer information: www.hermelin.se