Ladbrokes

Heta känslor i Barcelona

Pressmeddelande   •   Mar 06, 2006 16:02 CET

Röda kort kommer att stå som spön i backen under morgondagens match mellan Barcelona och Chelsea. Ladbrokes ger 8 gånger pengarna på att det blir en spelare från Chelsea som blir utvisad.

Chelseas Mourinho, mer än lovligt uppretad av det ”älskvärda” mottagandet från Barcas fans häromdagen, blir utvisad och får se matchen från läktaren (odds 13,00). Katalanernas förmåga att göra självmål är också spelbar trots vinsten med 2 – 1 vid Stamford Bridge. Barcelona hänger i egen kasse till 11 gånger pengarna.

”Vi kommer att få se en match med heta känslor mellan de båda lagen där mycket står på spel. Om Chelsea skall ha någon framgång vill det till att man lyckas behålla alla 11 spelare på plan under hela matchen”, kommenterar Nicklas Kulti, Ladbrokes Sverigechef.

Specialare Barcelona – Chelsea

Rött kort i matchen 5,00
Chelsea-spelare utvisad 8,00
Barcelona gör självmål 11,00
Jose Mourinho utvisad 13,00

Odds Champions League - tisdagen och onsdagens omgång.

Barcelona-Chelsea 1,83/3,40/3,50
Juventus - Werder Bremen 1.44/3,60/6.50
Villarreal - Rangers 1,44/ 3,60/6,50
Arsenal-Real Madrid 2,20 /3,25/ 2,75
Liverpool- Benfica 1,50/ 3,25 /6.50
Lyon- PSV 1,57/3,50/5,00
Milan-Bayern München 1,90/3,20/3,50

För mer information:

www.ladbrokes.com

Nicklas Kulti, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-407 64 46, +46-708-710 422, nicklas.kulti@ladbrokes.se

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2583 vadslagningsbutiker och 14,000 anställda. Ladbrokes.com har 2 miljoner registrerade kunder från 200 länder och säljer speltjänster på 12 språk.