Alfasoft AB

High-Performance and Low-Latency C++ - Herb Sutter

Pressmeddelande   •   Feb 27, 2017 10:52 CET

Efter många år frånvaro är Herb Sutter tillbaka i Europa för att hålla en eget framtagen tredagarskurs. Kursen kommer behandla parallellism, effektivitet, modern hårdvara och modern C++ 11/14/17. Under dagarna kommer Herb ge deltagarna den kunskap och förmåga som krävs för att skriva hög-prestanda och låg-latens kod i dagens moderna system genom att använda C++11/14/17. Kursen riktar sig mot medel till avancerade C++ utvecklare, gärna med viss förkunskap inom parallellism.

Den internationellt världskända Herb Sutter är ordförande i ISO C++ kommitté, författare av flertal böcker och hundratals tekniska artiklar, inklusive den världskända uppsatsen “The Free Lunch Is Over”.

Kursen genomförs av Herb Sutter på engelska i Kista den 25-27 april. Det höga trycket på kursen visar hur aktuellt detta ämne är.

Läs mer om kursen på nedan adress

För mer information kontakta:
Alfasoft - David Farnebo
david @ alfasoft.se

Mediakontakt
Peter Masurat, Alfasoft AB, Tel. +46 (0)31 604 380
E-mail: peter @ alfasoft.se Web: www.alfasoft.se

Alfasoft AB är sedan 1989 ledande distributör av flera vetenskapliga och tekniska mjukvaror till de Nordiska,- och Östeuropeiska länderna samt Polen och Ryssland. Vi håller även kurser och ger konsultation.

Alfasoft har kontor i Sverige, Danmark, Norge, UK och Tyskland.

För mer information se www.alfasoft.se eller www.alfasoft.com.