HinnerDu.se

HinnerInteHinnerDu inleder samarbete med ReHiFi

Pressmeddelande   •   Okt 04, 2010 11:17 CEST

Redan idag får kunder till HinnerInteHinnerDu hjälp med allt från att montera IKEA möbler till att gå ut med hunden eller hämta kläder på kemtvätten. Nu gör man en satsning på begagnatmarknaden genom att underlätta för folk att lämna in sin HiFi utrustning till ReHiFi som köper upp, reparerar och säljer vidare

Sajten HinnerInteHinnerDu.se knyter ihop personer som behöver hjälp med något – ett ärende eller en tjänst – med privatpersoner som vi kallar springschasar, och som gärna hjälper till att få jobbet gjort, förklarar Sara Ohlsson, upphovskvinnan bakom HinnerInteHinnerDu.se. Som beställare väljer du själv hur mycket du är beredd att betala för jobbet. Då vi endast förmedlar tjänsten, ungefär som Blocket.se, görs affären upp direkt mellan den som köper tjänsten och springschasen.

Växande nätverk över Sverige

Ärendena utförs av personer med tid över som vill tjäna en extraslant på att hjälpa andra. Samtliga har blivit godkända för att få vara med i nätverket. HinnerInteHinnerDu.se är baserat i Malmö, men servicenätverket finns även i Stockholm, Göteborg, Helsingborg och Lund i dagsläget.

För mer information, välkommen att kontakta Sara Ohlsson, tel: 0760-518131

Adress: MINC, Anckargripsgatan 3, 21119 Malmö.

E-post: sara@hinnerintehinnerdu.se Webb: www.HinnerInteHinnerDu.se