Nordiska Listan AB

Hitta bästa redovisningskonsulten för ditt företags årsavslut på RevisorListan.se

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2011 12:28 CET

År 2012 närmar sig med stormsteg och det börjar bli dags för ditt företag att ta hand om årsavslutet och planeringen inför nästa års budget. Sajten RevisorListan.se erbjuder de företag vilka söker hjälp inom dessa områden en ypperlig chans att hitta den konsult vilken kan hjälpa dem på bästa sätt. Det kan röra sig om ett enstaka jobb eller ett kontinuerligt samarbete med en redovisningskonsult. RevisorListan.se hjälper dig att hitta rätt revisor utifrån ditt företags behov. Att använda tjänsten kan spara ditt företag tid, pengar och ge företaget en bättre översikt inför framtida investeringar och budgeteringar.

Oavsett hur duktig man är inom området man driver företag kan det vara svårt att hålla ordning på alla delar av styrningen. Pappersarbete kan vara krångligt och tidsberövande för den oinsatte och de flesta företag väljer att ha rådgivning eller ta hjälp av en expert på området. RevisorListan.se hjälper ditt företag att hitta den hjälp du söker. Genom att gå in och skapa en offertförfrågan på sajten kommer du i kontakt med just de redovisningskonsulterna som kan hjälpa dig med deklaration, bokföring och årsavslut, allt för att få mer tid över till att fokusera på den del av arbetet du är bäst på. I förlägningen kan ett gott samarbete med en redovisningskonsult innebära stora vinster i företaget då den kan komma till att fungera som ett bollplank inför framtida lyckade affärer.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.