Nordiska Listan AB

Hitta rätt arkitekt för dig med ArkitektListan.se

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2011 11:57 CET

Att välja arkitekt för ditt projekt kan vara ett tidskrävande och förvirrande jobb. Du har en idé, men vet inte riktigt vart du ska vända dig för att förverkliga den. Med sajten ArkitektListan.se blir du snabbt och enkelt ihopkopplad med arkitekter villiga och ivriga att hjälpa dig förverkliga din dröm. Genom att fylla i ett formulär på sajten, helt gratis, kommer du i kontakt med, lär känna och får förslag med flera arkitekter på din ort ivriga att ta sig an ditt projekt. Du får en bra överblick av utbudet av arkitekter och istället för att själv ringa runt och kontakta flera kontor kan du genom ArkitektListan.se välja ut din eller dina favoriter samarbeta med dem. Aldrig innan har det varit lättare att komma i kontakt med arkitekten designad just för ditt projekt.

ArkitektListan.se sattes i bruk under våren 2010 och har efter ett och ett halvt år byggt upp ett av Sveriges bredaste branschspecifika företagsregister och bästa tjänsteförmedlare inriktade på arkitektur. Sajten är en del av Nordiska Listan AB's koncept där man genom branschspecifika och breda företagsregister med offertförfrågningsfunktion kopplar samman de parter av en affär vilka är passar bäst för varandra. Resultatet blir att företagen i fråga hittar de kunder vilka söker hjälp inom just deras expertområden och den som söker hjälp med en tjänst hittar bästa man lämpad för jobbet. Genom samlingssajten Listan.se hittar man in till de 25 olika branschspecifika sajterna Nordiska Listan AB i dagsläget driver.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.