ServIT AB

HolidayPhone väljer ServIT eHelpdesk

Pressmeddelande   •  Okt 09, 2013 10:55 CEST

HolidayPhone har valt ServIT som leverantör för att hantera inkommande telefoni till sin kundtjänst för att kunna ge god service till sin växande internationella kundbas. Med lösningen får man kontroll på sina samtal och man kan effektivisera sin kundtjänst samt ge bättre support till sina kunder. Dessutom får man utförlig statistik på supportvolymer för respektive land.

Holiday Phone har som affärsidé att tillhandahålla ett lättanvänt kontantkort anpassat för semestern där man kan bli nådd på sitt vanliga svenska mobilnummer utan krångel, samt ringa & mobilsurfa nästan lika billigt som om man vore hemma.

Aubrey Panghulan, Kundtjänstansvarig:

”Vi valde ServIT som leverantör för att de erbjuder en tjänst som passade våra behov bra. Vi har fått ökad flexibilitet och kontroll på vår växande verksamhet.”

Kontakt: aubrey.panghulan@holidayphone.com, 076-266 69 06, http://www.holidayphone.se/

ServIT AB är leverantör av lösningar och system inom CallCenter och kundtjänst.

Conny Thimrén, produktansvarig, ServIT AB:

"Vi är mycket glada att få Holiday Phone som kund till vår tjänstelösning. Vi är övertygade om att de ska få stor nytta av våra lösningar för att utveckla sin support på ett effektivt och bra sätt."

Kontakt: conny.thimren@servit.se, 08-4490150, www.servit.se